În timp ce se pozează la inaugurarea unor proiecte prost făcute, Sorin Grindeanu a pus pe pauză 2 proiecte importante pentru judeţul Constanţa şi pentru România: Autostrada A4 Sud şi electrificarea liniei de cale ferată Agigea-Mangalia.
Proiectul autostrăzii A4 Sud, lăsat la cheie de USR, a fost abandonat de Sorin Grindeanu. Cătălin Drulă, fostul ministru USR al Transporturilor, avea planificați paşi foarte clari, prin care în martie 2022 ar fi fost realizat inclusiv proiectul tehnic, dar totul a rămas la stadiu de proiect.
Construirea unei alternative la DN 39 pentru accesul auto spre sudul litoralului este mai mult decât necesară în situaţia în care, în sezonul estival, cozile de maşini se întind pe kilometri şi şoferii aşteaptă cu orele în trafic. Pentru Sorin Grindeanu acest lucru nu contează. Va trece mult timp până când vom vedea pusă prima piatră pe acest drum și încă şi mai mult timp până când șoferii vor putea circula în condiţii normale spre sudul litoralului.
Am tras de mai multe ori semnale de alarmă cu privire la necesitatea demarării acestui proiect şi am cerut explicaţii ministrului Transporturilor cu privire la acest subiect. În spiritul binecunoscut al PSD, răspunsurile au fost evazive: „o să facem”, „se va realiza”, etc. Nimic concret, niciun termen.
Situaţia nu e mai bună nici în ceea ce priveşte modernizarea liniei de cale ferată între Agigea şi Mangalia. Şi acesta este un proiect lăsat de USR, atunci când a fost dat afară de la guvernare, care nu a fost implementat nici acum, după 3 ani. Incompetentul ministru al Transporturilor, Sorin Grineanu nu a fost în stare decât să amâne permanent licitaţiile pentru atribuirea lucrărilor. În prezent în sudul litoralului, de la Agigea la Mangalia trenurile circulă cu locomotive diesel, deşi, mai ales în sezonul estival, această rută este foarte aglomerată.
Cam aşa stau lucrurile cu coaliţia PSD-PNL. Doar vorbe, fără demersuri concrete. Numai baliverne.